Наукова періодика України | Психологічні перспективи | ||
Сингаївська І. В. Проблема оцінювання професійної успішності викладача вищого навчального закладу / І. В. Сингаївська // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 264-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_26 Всебічно проаналізовано проблему оцінювання професійної успішності викладача вищого навчального закладу. Виокремлено різні підходи до оцінювання викладацької праці: особистісний, акмеологічний, професіографічний, соціально-психологічний, інтегративний. Виділено об'єктивне оцінювання (зовнішнє, соціальне) та суб'єктивне (внутрішнє, індивідуальне, особистісне). Розглянуто такі критерії оцінювання професійної успішності: особистісні стратегії успішності; система компетенцій; психологічні та ціннісні особливості особистості викладача; професійні ролі, статуси, стилі; ефективність професійних та міжособистісних комунікацій; професійна "Я-концепція"; професійний розвиток і самоактуалізація із задіянням професійних ресурсів та потенціалу особистості. Указано на потребу урахування співвідношення експертної (зовнішньої) оцінки та самооцінки викладача. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сингаївська І. В. Проблема оцінювання професійної успішності викладача вищого навчального закладу / І. В. Сингаївська // Психологічні перспективи. - 2015. - Вип. 26. - С. 264-274. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2015_26_26.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |