Наукова періодика України Психологічні перспективи


Сняданко І. І. 
Діагностика оцінки навчально-пізнавальної взаємодії між студентом та викладачем університету / І. І. Сняданко // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 296-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_28
Розкрито поняття "навчально-пізнавальна взаємодія", що встановлюється між студентом та викладачем у процесі навчання в університеті. Цю проблему досліджувало багато закордонних та вітчизняних учених, а саме: А. М. Алексюк, О. О. Бодальов, В. І. Бондар, І. М. Зарішняк, І. О. Зимня, В. А. Кан Калик, С. В. Кондратьєва, О. О. Леонтьєв, Г. Ю. Микитюк, П. І. Підкасистий та ін. Представлено методику "Навчально-пізнавальна взаємодія між студентом та викладачем університету", яка надає змогу визначити особливості навчально-пізнавальної взаємодії між студентами та викладачами вишу. Здійснено перевірку методики на надійність за внутрішньою узгодженістю, аналіз та характеристику шкал методики, а саме: шкала "Очікування студентів щодо науково-викладацької діяльності викладача", яка дає змогу дослідити рівень задоволення очікувань студентів щодо науково-викладацької діяльності викладача; шкала "Потреби студентів у навчально-пізнавальній взаємодії з викладачем", яка надає змогу дослідити рівень потреб студентів щодо різних аспектів навчально-пізнавальній взаємодії з викладачем. Наведено результати перевірки шкал методики на валідність зі шкалами інших методик. Описано результати апробації методики "Навчально-пізнавальна взаємодія між студентом та викладачем університету". Обгрунтовано впровадження та практичне застосування методики для підвищення рівня навчально-пізнавальної взаємодії між студентами та викладачами вишу, зокрема при організації та проведенні практичних занять із психологічних дисциплін.
  Повний текст PDF - 230.874 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Сняданко І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Сняданко І. І. Діагностика оцінки навчально-пізнавальної взаємодії між студентом та викладачем університету / І. І. Сняданко // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 296-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_28.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Сняданко Ірина Ігорівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського