Наукова періодика України | Панорама політологічних студій | ||
Нагорняк Т. Л. Політико-партійний ринок та маркетинг в Україні: етапи становлення та розвитку / Т. Л. Нагорняк, А. Ф. Руденко // Панорама політологічних студій. - 2013. - Вип. 10. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pps_2013_10_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Нагорняк Т. Л. Політико-партійний ринок та маркетинг в Україні: етапи становлення та розвитку / Т. Л. Нагорняк, А. Ф. Руденко // Панорама політологічних студій. - 2013. - Вип. 10. - С. 139-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pps_2013_10_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |