Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Торчинська Т. Лінгводидактичні та психолого-педагогічні засади засвоєння учнями молодшого шкільного віку виражальних мовних засобів у текстах різних стилів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_22 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Торчинська Т. Лінгводидактичні та психолого-педагогічні засади засвоєння учнями молодшого шкільного віку виражальних мовних засобів у текстах різних стилів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_22. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |