Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Торчинська Т. 
Лінгводидактичні та психолого-педагогічні засади засвоєння учнями молодшого шкільного віку виражальних мовних засобів у текстах різних стилів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_22
  Повний текст PDF - 363.793 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торчинська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торчинська Т. Лінгводидактичні та психолого-педагогічні засади засвоєння учнями молодшого шкільного віку виражальних мовних засобів у текстах різних стилів / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 2. - С. 147-155. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_2_22.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського