Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Кучай А. 
Критерії, показники, рівні сформованості готовності студентів до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання в закладах дошкільної освіти / А. Кучай // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_13
  Повний текст PDF - 373.673 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кучай А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кучай А. Критерії, показники, рівні сформованості готовності студентів до застосування інтерактивних педагогічних технологій навчання в закладах дошкільної освіти / А. Кучай // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кучай Олександр Володимирович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського