Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Комар О. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі / О. Комар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Комар О. Інтеракція як основа освітнього співробітництва на уроках у початковій школі / О. Комар // Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. - 2019. - Вип. 1. - С. 64-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2019_1_11.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |