Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Торчинська Т. 
Формування мовленнєвих умінь молодших школярів під час засвоєння граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 57. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_57_18
  Повний текст PDF - 515.954 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Торчинська Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Торчинська Т. Формування мовленнєвих умінь молодших школярів під час засвоєння граматичного матеріалу на засадах функціонально-комунікативного підходу / Т. Торчинська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2017. - Вип. 57. - С. 128-137. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2017_57_18.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Торчинська Тамара Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського