Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Малецька Т. Показники та критерії сформованості історичних знань, що засвоюються учнями 5–7 класів в процесі навчання / Т. Малецька // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_21 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Малецька Т. Показники та критерії сформованості історичних знань, що засвоюються учнями 5–7 класів в процесі навчання / Т. Малецька // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 46. - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_46_21.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |