Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Смагін І. 
Підходи до визначення дидактичної відповідності підручника з історії для старшокласників у процесі оцінювання навчальної літератури / І. Смагін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_21
  Повний текст PDF - 261.212 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Смагін І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Смагін І. Підходи до визначення дидактичної відповідності підручника з історії для старшокласників у процесі оцінювання навчальної літератури / І. Смагін // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 122-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_21.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Смагін Ігор Іванович (1964–) (державне управління)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського