Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Прокоф’єва М. 
Дослідження стану готовності вчителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42%281%29__7
  Повний текст PDF - 217.561 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прокоф’єва М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прокоф’єва М. Дослідження стану готовності вчителів початкових класів до реалізації диференційованого підходу в навчанні молодших школярів / М. Прокоф’єва // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 33-38. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__7.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського