Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Фізеші О. Початкова школа на Закарпатті у системних освітніх трансформаціях 20–30-х рр. ХХ століття / О. Фізеші // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42%281%29__48 На основі дослідження документальних матеріалів Державного архіву Закарпатської області (філії в Ужгороді та Берегово) обгрунтовано процес становлення та розвитку початкової школи Закарпаття другої половини XIX - початку XXI ст. На основі системних освітніх трансформацій - періодів перебування Закарпаття у складі Австро-Угорщини (1848 - 1919), Чехословаччини (1919 - 1939), Угорщини (1939 - 1944), Радянського Союзу (1944 - 1991) та незалежній державі Україна (1991 - 2011), виявлено провідні тенденції й особливості адміністративно-організаційного устрою, змісту початкової освіти. Актуалізовано досвід діяльності початкових шкіл зазначеного періоду за сучасних умов розбудови національної системи освіти. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Фізеші О. Початкова школа на Закарпатті у системних освітніх трансформаціях 20–30-х рр. ХХ століття / О. Фізеші // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 321-328. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__48.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |