Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Горбатюк О. 
Роль учителя в утвердженні парадигми "трудової школи" у 20-х – на початку 30-х років ХХ ст. / О. Горбатюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42%281%29__31
  Повний текст PDF - 205.333 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горбатюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горбатюк О. Роль учителя в утвердженні парадигми "трудової школи" у 20-х – на початку 30-х років ХХ ст. / О. Горбатюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2012. - № 42(1). - С. 204-208. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42(1)__31.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горбатюк Оксана Василівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського