Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Цибульська Л. Формування інтринсивної мотивації студентів-філологів у процесі діалогічного навчання / Л. Цибульська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%282%29__35 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Цибульська Л. Формування інтринсивної мотивації студентів-філологів у процесі діалогічного навчання / Л. Цибульська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(2). - С. 229-235. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(2)__35. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |