Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Бондаренко В. 
Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи в процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності / В. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39%281%29__16
  Повний текст PDF - 237.558 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бондаренко В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бондаренко В. Специфіка педагогічної стратегії вчителя початкової школи в процесі формування соціально-комунікативної активності молодшого школяра в урочній діяльності / В. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 39(1). - С. 92-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_39(1)__16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бондаренко Вікторія Вадимівна (педагогічні науки)
  • Бондаренко Віктор Дмитрович (філософські науки)
  • Бондаренко Вікторія Федорівна (педагогічні науки)
  • Бондаренко Валентина Володимирівна (педагогічні науки)
  • Бондаренко Валентин Володимирович (педагогічні науки)
  • Бондаренко Віктор Володимирович (психологічні науки)
  • Бондаренко Володимир Іванович (технічні науки)
  • Бондаренко Віталій Васильович (філософські науки)
  • Бондаренко Володимир Васильович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського