Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Мартинюк В. Розвиток методики навчання історії на початку ХХ століття / В. Мартинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_29 Охарактеризовано зовнішні та внутрішні чинники, етапи, тенденції й особливості розвитку цього історико-методичного феномена у хронологічних рамках дослідження. Розкрито внесок вітчизняних методистів у теорію та практику розвитку методики початкового навчання історії. Введено в науковий обіг маловідомі та невідомі факти й джерела, які розширюють і конкретизують науково-методичні уявлення про розвиток методики навчання історії у початковій школі України другої половини XIX - початку XX ст. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мартинюк В. Розвиток методики навчання історії на початку ХХ століття / В. Мартинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_29.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |