Наукова періодика України Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи


Мартинюк В. 
Розвиток методики навчання історії на початку ХХ століття / В. Мартинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_29
Охарактеризовано зовнішні та внутрішні чинники, етапи, тенденції й особливості розвитку цього історико-методичного феномена у хронологічних рамках дослідження. Розкрито внесок вітчизняних методистів у теорію та практику розвитку методики початкового навчання історії. Введено в науковий обіг маловідомі та невідомі факти й джерела, які розширюють і конкретизують науково-методичні уявлення про розвиток методики навчання історії у початковій школі України другої половини XIX - початку XX ст.
  Повний текст PDF - 236.742 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартинюк В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартинюк В. Розвиток методики навчання історії на початку ХХ століття / В. Мартинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 192-200. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_29.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мартинюк Віталій Миколайович (1977–) (педагогічні науки)
  • Мартинюк Володимир Микитович (філософські науки)
  • Мартинюк Веронія Адамівна (педагогічні науки)
  • Мартинюк Володимир Михайлович (психологічні науки)
  • Мартинюк Володимир Олександрович (психологічні науки)
  • Мартинюк Вікторія Валеріївна (1985–) ()
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського