Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Трухан О. Методичні можливості шкільного підручника як засобу навчання історії учнів основної школи / О. Трухан // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_17 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Трухан О. Методичні можливості шкільного підручника як засобу навчання історії учнів основної школи / О. Трухан // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2011. - № 38. - С. 108-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2011_38_17.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |