Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Горбулінська С. Методика формування екологічних знань школярів при профільному навчанні / С. Горбулінська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2009. - № 28. - С. 28-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2009_28_8 Проаналізовано стан даної проблеми в психолого-педагогічній, методичній літературі та практиці шкільної біологічної освіти. Здійснено історико-педагогічний огляд проблеми дослідження. Визначено місце та роль екологічних знань у забезпеченні умов ефективної підготовки старшокласників профільної школи щодо життя у майбутньому на принципах екологічної доцільності. Розроблено концептуальний підхід щодо формування екологічних знань старшокласників профільної школи у процесі навчання біології. Розкрито зміст і методику формування екологічних знань старшокласників профільної школи у процесі навчання біології. Розроблено, експериментально перевірено та впроваджено в практику профільної школи курси за вибором з екології: "Сучасні тератогени та їх вплив на людину" та "Моніторинг довкілля". Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горбулінська С. Методика формування екологічних знань школярів при профільному навчанні / С. Горбулінська // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2009. - № 28. - С. 28-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2009_28_8.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |