Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Пархета Л. Українська література як навчальний предмет у спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Пархета // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 161-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_28 Проаналізовано науково-педагогічну спадщину В.Сухомлинського. Досліджено внесок видатного педагога у теорію та практику вивчення української літератури в загальноосвітній школі. Охарактеризовано його погляди на специфіку літератури як навчальної дисципліни. З'ясовано роль особистості вчителя у вивченні української літератури учнями. Виокремлено вимоги педагога до аналізу літературних творів. Розглянуто особливості вивчення читацьких інтересів школярів і форми роботи з книгою. Виявлено освітньо-виховне значення письмових робіт з української літератури та їх систему в практиці В.Сухомлинського. Висвітлено досвід творчого застосування його педагогічних ідей за умов сучасної шкільної практики. До наукового обігу введено нові документи, що розширюють уявлення стосовно життя та педагогічної діяльності В.Сухомлинського. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Пархета Л. Українська література як навчальний предмет у спадщині В.О. Сухомлинського / Л. Пархета // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - Вип. 24. - С. 161-174. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_24_28.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |