Наукова періодика України | Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи | ||
Бондаренко Л. Особистісно орієнтоване навчання англійської мови в освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бондаренко Л. Особистісно орієнтоване навчання англійської мови в освітніх закладах І-ІІ рівнів акредитації / Л. Бондаренко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2007. - № 22. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2007_22_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |