Наукова періодика України | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ | ||
Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти / І. М. Кроль, В. Л. Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_33 Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Кроль І. М. Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти / І. М. Кроль, В. Л. Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_33. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |