Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Косенчук Ю. 
Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки / Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37%281%29__13
  Повний текст PDF - 548.756 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Косенчук Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки / Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37(1)__13.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського