![]() | Наукова періодика України |
| Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка |
Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки / Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37%281%29__13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Косенчук Ю. Теоретичні аспекти реформування шкільної освіти Фінляндської Республіки / Ю. Косенчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2022. - № 37. - С. 82-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2022_37(1)__13. |
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |
|||||