Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Мієр Т. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. Мієр // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 30. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_30_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Мієр Т. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. Мієр // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 30. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_30_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |