Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Мієр Т. 
Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. Мієр // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 30. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_30_7
  Повний текст PDF - 182.899 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мієр Т.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мієр Т. Полістратегіальні тенденції становлення й розвитку засадничих положень феномену "неперервна освіта" / Т. Мієр // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 30. - С. 32-39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_30_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Мієр Тетяна Іванівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського