Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_28_13 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Сливка Л. В. Рефлексивно-оцінювальний складник підготовки майбутніх учителів до промоції здоров’я: польський досвід / Л. В. Сливка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 28. - С. 66-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_28_13.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |