Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Горопаха Н. М. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_7 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Горопаха Н. М. Проблемні ситуації як метод формування екологічної компетенції старших дошкільників / Н. М. Горопаха // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2017. - № 27. - С. 25-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2017_27_7.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |