Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Д’яченко І. М. Теоретико-методологічні засади формування філоменологічної компетентності у студентів вищих навчальних закладів / І. М. Д’яченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_11 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Д’яченко І. М. Теоретико-методологічні засади формування філоменологічної компетентності у студентів вищих навчальних закладів / І. М. Д’яченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 26. - С. 57-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_26_11. Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |