Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Панасенко Е. А. 
Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз / Е. А. Панасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_4
  Повний текст PDF - 250.568 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Панасенко Е.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Панасенко Е. А. Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз / Е. А. Панасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_4.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Панасенко Елліна Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського