Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Панасенко Е. А. Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз / Е. А. Панасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_4 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Панасенко Е. А. Концепція історико-педагогічного дослідження: методологічний аналіз / Е. А. Панасенко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 11-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_4.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |