Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Столярчук О. А. 
Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_19
Висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Наголошено на полідетермінованості процесу пристосування студентів I курсу до нового соціального статусу студента та впливі рівня адаптованості на успішність фахового навчання і професійного становлення особистості. Проаналізовано результати констатувального дослідження впливу мотивів вступу та фахового навчання першокурсників на рівень їх адаптованості та дезадаптованості. Розкрито зміст рефлексії студентами I курсу труднощів їх пристосування до навчання у вищій школі.Освещены результаты теоретического анализа проблемы адаптации первокурсников к условиям обучения в ВУЗ. Сделан акцент на полидетерминированности процесса адаптации студентов I курса к новому социальному статусу студента и влиянии уровня адаптированности на успешность профессионального обучения и профессионального становления личности. Проанализированы результаты констатирующего исследования влияния мотивов поступления и профессионального обучения первокурсников на уровень их адаптированности и дезадаптированности. Раскрыто содержание рефлексии студентами I курса трудностей их приспособления к обучению в высшей школе.Stage of professional training has the essential role in the process of person’s professional evolvement. Matriculation of a young person to higher education establishment accompanies with significant reconstruction of activity, transformation of values and self-perspective which require adaptive processes. At the same time successful accommodation to new social status as being student influences the efficiency of inclusion into profession. Theoretical analysis of learned treatises testifies that adaptation embraces different areas of activities and intercommunication of first year students and is determined by interrelated activity of external and internal factors with predominance of the last mentioned ones.
  Повний текст PDF - 674.488 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Столярчук О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Столярчук О. А. Психологічні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у ВНЗ / О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 100-106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_19.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Столярчук Олеся Анатоліївна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського