Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Паламарчук Л. Б. 
Особливості навчання обдарованих дітей / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_15
Розкрито особливості організації навчальної діяльності обдарованих дітей. Розглянуто окремі компоненти моделі навчання обдарованої молоді відомого вченого Дж. Рензуллі — "три види збагачення навчальних програм". Висвітлено певні особливості, форми та методи активізації дослідницької діяльності обдарованих дітей, зокрема: ТРВЗ, ейдетика, проблемні запитання, побудова гіпотез. Акцентовано увагу на психологічних і фізіологічних проблемах, що виникають у обдарованих дітей як у шкільній, так і у позашкільній діяльності.Раскрыты особенности организации учебной деятельности одаренных детей. Рассмотрены некоторые компоненты модели обучения одаренной молодежи известного ученого Дж. Рензулли - "три вида обогащения учебных программ". Освещены некоторые особенности, формы и методы активизации исследовательской деятельности одаренных детей, в частности: ТРИЗ, эйдетика, проблемные вопросы, построение гипотез. Акцентировано внимание на психологических и физиологических проблемах, возникающих у одаренных детей как в школьной, так и во внешкольной деятельности. The peculiarities of organization of gifted children’s educational activity are explored in the offered article. It is examined some components of model of teaching gifted young people by the famous American scientist Joseph Renzulli — “three types of Schoolwide Enrichment Program”. It is highlighted certain features, forms and methods of activation of research activity of the gifted children, in particular: theory of the resolution of invention-related tasks, eidetic memory, problem questions, construction of hypotheses. The various definitions of intellectual giftedness include either general high ability or specific abilities. For example, by some definitions an intellectually gifted person may have a striking talent for mathematics without equally strong language skills.
  Повний текст PDF - 496.95 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паламарчук Л.
  • Бабійчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паламарчук Л. Б. Особливості навчання обдарованих дітей / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 75-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Паламарчук Лариса Борисівна (педагогічні науки)
  • Паламарчук Лариса Борісівна (педагогічні науки)
  • Бабійчук Світлана Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського