Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Височина К. Ю. 
Зміст і структура готовності майбутніх учителів музики до художньо-педагогічноїінтерпретації вокальних творів для дітей / К. Ю. Височина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_14
Досліджено визначення змісту та структури готовності майбутніх учителів музики до художньо-педагогічної інтерпретації вокальних творів для дітей. Охарактеризовано основні наукові підходи до вивчення художньо-педагогічної інтерпретації вокальних творів для дітей. Проаналізовано зміст поняття "готовність майбутніх учителів музики до художньо-педагогічної інтерпретації вокальних творів для дітей". Наведено основні компоненти та показники структури готовності майбутніх учителів музики до художньо-педагогічної інтерпретації вокальних творів для дітей.Исследовано определение содержания и структуры готовности будущих учителей музыки к художественно-педагогической интерпретации вокальных произведений для детей. Охарактеризованы основные научные подходы к изучению художественно-педагогической интерпретации вокальных произведений для детей. Проанализировано содержание понятия "готовность будущих учителей музыки к художественно-педагогической интерпретации вокальных произведений для детей". Представлены основные компоненты и показатели структуры готовности будущих учителей музыки к художественно-педагогической интерпретации вокальных произведений для детей.The article describes the essence of future music teachers’ readiness for artistic and pedagogical interpretation of vocal works for children. It characterizes the main research approaches devoted to the problem of artistic and pedagogical interpretation: hermeneutic, activity-based, personality-based, individual-creative, culturological, systematic, and cognitive. It presents the scientists’ views on the problem of readiness of future music teachers to interpret vocal works for children. It analyzes the content of the concept of “future music teachers’ readiness for artistic and pedagogical interpretation of vocal works for children”, which is characterized as a set of knowledge, skills, attitudes, motives, professional, personal qualities and abilities, which provides creative interpretation, performance vocal works for children in the implementation of educational activities.
  Повний текст PDF - 460.935 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Височина К.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Височина К. Ю. Зміст і структура готовності майбутніх учителів музики до художньо-педагогічноїінтерпретації вокальних творів для дітей / К. Ю. Височина // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2016. - № 25. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2016_25_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського