Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Брюханова Г. В. 
Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_8
Вивчено основні проблеми підвищення професійних компетентностей фахівців з дизайну друкованої продукції у ВНЗ. Акцентовано увагу, що сьогодні головним завданням національної системи освіти є її вдосконалення, наближення до міжнародних освітніх стандартів. Висунуто пропозиції щодо підготовки високопрофесійних спеціалістів на основі компетентнісного підходу, технічної підтримки, розробки ефективних методів у теорії і практиці професійної підготовки, впровадження інформаційних технологій тощо. З'ясовано, що сферa діяльності дизaйнера стaє все ширшою, збaгaчується новими ідеями тa технологіями, дизайнерські спеціальності стaють все склaднішими для вивчення тa зaсвоєння. Запропоновано використовувати досвід провідних світових шкіл дизaйну, ці принципи, ідеї та технології мають лягти в основу системи дизайнерського навчання. Зроблено висновок, що для досягнення необхідного рівня компетентності важливо, щоб студент у процесі освіти міг одержувати практичні навички на розвиненому багатопрофільному поліграфічному підприємстві, де є можливості професійної самореалізації.Выявлены основные проблемы повышения профессиональных компетенций специалистов по дизайну печатной продукции в ВУЗ. Акцентировано внимание, что сегодня главной задачей национальной системы образования является ее совершенствование, приближение к международным образовательным стандартам. Выдвинуты требования подготовки высокопрофессиональных специалистов на основе компетентностного подхода, технической поддержки, разработки эффективных методов в теории и практике профессиональной подготовки, внедрения информационных технологий и др. Доказано, что сферa деятельности дизaйнера стaновится все шире, обогащается новыми идеями и технологиями, дизайнерские специальности стaновятся все сложнее для изучения и усвоения. Обсуждены основные принципы успешного освоения профессии дизaйнера — постижение всех тонкостей ее фундаментального образования, усвоение сложнейших методов и приемов, которых требует работа специалиста. Предложено использовать опыт ведущих мировых школ дизaйна, эти принципы, идеи и технологии должны лечь в основу системы дизайнерского обучения. Сделан вывод, что для достижения необходимого уровня компетентности важно, чтобы студент в процессе образования мог получать практические навыки на развитом многопрофильном полиграфическом предприятии, где есть возможности профессиональной самореализации.The article is devoted to the indication of the main problems of increasing professional competence of specialists in graphic design in higher institutions. Today the main task of the national education system is its improvement. We need to improve education perfectly to reach international educational standards. It requires training of highly professional staff on the competence-based approach, technical support, development of eff ective methods in theory and practice of professional training, introduction information technology, and, perhaps, additional investment that would ensure fast solving these problems.
  Повний текст PDF - 155.305 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Брюханова Г.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Брюханова Г. В. Історична динаміка підвищення рівня професійної компетентності майбутніх фахівців з дизайну друкованої продукції / Г. В. Брюханова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 43-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Брюханова Галина В'ячеславівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського