Паламарчук Л. Б. 
Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників-членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_6
Окреслено методику та технології формування геоінформаційної компетенції учнів на основі досвіду секції "ГІС у географії" відділення наук про Землю КМАНУМ. Проаналізовано поняття "геоінформаційна компетенція". Розглянуто особливості організації навчально-виховного процесу у Київській Малій академії наук учнівської молоді в контексті відповідності викликам часу й узгодженості з суспільними запитами. На основі досвіду роботи секції геоінформаційних систем "ГІС у географії" показано шляхи її формування. Акцентовано увагу на одному із векторів діяльності КМАНУМ, який спрямований на формування в учнів нового типу сприйняття просторової інформації — на основі застосування ГІС навчитись не лише знаходити потрібну для себе інформацію й користуватися нею, а й і створювати власні бази даних і візуалізаційно подавати їх.Определены методика и технологии формирования геоинформационной компетенции учащихся на основе опыта секции "ГИС в географии" отделения наук о Земле КМАНУМ. Проанализировано понятие "геоинформационная компетенция". Рассмотрены особенности организации учебно-воспитательного процесса в Киевской Малой академии наук учащейся молодежи в контексте соответствия вызовам времени и согласованности с общественными запросами. На основе опыта работы секции геоинформационных систем "ГИС в географии" показаны пути ее формирования. Акцентировано внимание на одном из векторов деятельности КМАНУМ, который направлен на формирование нового типа восприятия пространственной информации - на основе применения ГИС научиться не только находить нужную для себя информацию и пользоваться ею, но и и создавать собственные базы данных и визуализационно представлять их.The article examines peculiarities of the educational process in the Kyiv Minor Academy of Sciences of Student Youth in the context according to challenges of time and consistency with social requirements. It researches the concept “geoinformation competence”. It presents the ways of its development in the gained experience in the section “GIS in Geography” activities.
  Повний текст PDF - 225.832 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Паламарчук Л.
  • Бабійчук С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Паламарчук Л. Б. Геоінформаційна компетенція у дослідницькій діяльності старшокласників-членів Київської Малої академії наук учнівської молоді / Л. Б. Паламарчук, С. М. Бабійчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 32-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_6.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Паламарчук Лариса Борисівна (педагогічні науки)
  • Паламарчук Лариса Борісівна (педагогічні науки)
  • Бабійчук Світлана Миколаївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського