Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Морзе Н. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_5 Подано результати узагальненого аналізу розвитку понятійного апарату інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника університету. Проаналізовано міжнародні документи, які сприяли розвитку концептуальних засад формування змісту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника. Описано експериментальну модель корпоративного стандарту інформаційно-комунікаційної компетентності науково-педагогічного працівника Київського університету ім. Б. Грінченка. Зроблено висновок, що сучасний викладач має вміти обирати та використовувати електронні ресурси для навчання студентів; організовувати співробітництво та комунікацію між учасниками навчального процесу; проектувати електронні ресурси й освітнє електронне середовище, бути фасилітатором і помічником для студентів, добре розуміти та враховувати у навчальному процесі їх потреби та особливості, пізнавальні стилі навчання, нові сервіси та інструменти для ефективної співпраці, комунікації, володіти навичками ХХІ ст.Даны результаты обобщенного анализа развития понятийного аппарата информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника университета. Проанализированы международные документы, которые способствовали развитию концептуальных основ формирования содержания информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника. Описана экспериментальная модель корпоративного стандарта информационно-коммуникационной компетентности научно-педагогического работника Киевского университета им. Б. Гринченко. Сделан вывод, что современный преподаватель должен уметь выбирать и использовать электронные ресурсы для обучения студентов; организовывать сотрудничество и коммуникацию между участниками учебного процесса; проектировать электронные ресурсы и образовательную электронную среду, быть фасилитатором и помощником для студентов, хорошо понимать и учитывать в учебном процессе их потребности и особенности, познавательные стили обучения, новые сервисы и инструменты для эффективного сотрудничества, коммуникации, владеть навыками XXI в.The article analyzes development of the conceptual apparatus of the information and communication competence of the university scientifi c and teaching staff . It examines international documents contributed to the development of conceptual principles of formation of the content of information and communication competence of scientifi c and pedagogical staff. It describes experimental model of corporate standard of information and communication competence of teaching staff at the Borys Grinchenko Kyiv University. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Морзе Н. В. Інформаційно-комунікаційна компетентність науково-педагогічних працівників університету. Історичний розвиток формування понятійного апарату / Н. В. Морзе, А. Б. Кочарян. // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_5.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |