Наукова періодика України | Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка | ||
Міляєва В. Р. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_19 Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Міляєва В. Р. Компетентнісно зорієнтований підхід у вищій освіті як основа розвитку суб’єктності особистості майбутнього фахівця / В. Р. Міляєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_19.Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського |