Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Прошкін В. В. 
Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_16
Розглянуто сутнісні характеристики суб'єктів і об'єктів освітнього процесу в університеті. З'ясовано, що змістопороджувальним чинником дослідницької компетентності є інновації в освіті. Виділено основні функції дослідницької компетентності. Проаналізовано реальну практику формування дослідницької компетентності майбутніх учителів. Вивчено погляди вчителів загальноосвітніх навчальних закладів щодо значення дослідницької компетентності в діяльності сучасного педагога.Рассмотрены сущностные характеристики субъектов и объектов образовательного процесса в университете. Выяснено, что смыслосодержательным фактором исследовательской компетентности являются инновации в образовании. Выделены основные функции исследовательской компетентности. Представлен анализ реальной практики формирования исследовательской компетентности будущих учителей. Изучены мнения учителей общеобразовательных учебных заведений относительно значения исследовательской компетентности в деятельности современного педагога.The article presents the essence of the characteristics of subjects and objects of educational process at university. It fi nds out that innovations in the fi eld of education are the factors of the research competence. It determines the main functions of research competence. It analyzes real practice of future teachers’ research competence development. It studies comprehensive educational establishment teachers’ views on the importance of research competence within activity of modern pedagogue.
  Повний текст PDF - 160.934 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Прошкін В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Прошкін В. В. Аналіз реальної практики формування дослідницької компетентності майбутніх учителів / В. В. Прошкін // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2015. - № 24. - С. 88-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2015_24_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Прошкін Володимир Вадимович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського