Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Горяна Л. Г. 
Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_7
Представлено науково-методичні уявлення щодо розв’язання проблеми організації управління впровадженням здоров’язбережувльних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти. Розкрито сутність створення насиченого освітнього простору, адаптивного управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я усіх учасників навчально-виховного процесу. Зроблено висновок, що забезпечення нешкідливих і безпечних умов навчання, праці та виховання у закладах покладається на доцільну організацію підготовки педагогічних працівників до управління впровадженням здоров’язбережувальних технологій у системі закладів ППО, що передбачає створення насиченого освітнього простору у сфері управління якісними процесами підвищення кваліфікації з урахуванням особливостей і специфіки збереження здоров’я всіх суб’єктів навчально-виховного процесу. Представлены научно-методические представления по решению проблемы организации управления внедрением здоровьесохраняющих технологий в системе институтов последипломного педагогического образования. Раскрыта сущность создания насыщенного образовательного пространства, адаптивного управления качественными процессами повышения квалификации с учетом особенностей и специфики сохранения здоровья всех участников учебно-воспитательного процесса. Сделан вывод, что обеспечение безвредных и безопасных условий обучения, труда и воспитания в учреждениях возлагается на целесообразную организацию подготовки педагогических работников к управлению внедрением здоровьесохраняющих технологий в системе учреждений ППО, предусматривающее создание насыщенного образовательного пространства в сфере управления качественными процессами повышения квалификации с учетом особенностей и специфики сохранения здоровья всех субъектов учебно-воспитательного процесса.The article deals with the scientifi c and methodological understanding of solving scientifi c and methodological problems of implementation healthcare technology institutions management in the system of postgraduate education, reveals the essence of creating rich educational environment, adaptive management process of quality training based on the characteristics and specifi cs of healthcare of all members of the educational process.
  Повний текст PDF - 162.904 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горяна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горяна Л. Г. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горяна Лариса Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського