Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Дубчак Л. М. 
Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі / Л. М. Дубчак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_15
Висвітлено процес розвитку фахової освіти для пенітенціарної системи за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі. Проаналізована роль польського педагога, психолога Марії Гжегожевської у виділенні окремої самостійної галузі у спеціальній педагогіці "ресоціалізаційна педагогіка" та заснування першого навчально-наукового закладу Польського інституту спеціальної педагогіки у Варшаві (Польща). Підкреслена роль заснування Інституту спеціальної педагогіки та ресоціалізації Відділу прикладних суспільних наук і ресоціалізації Варшавського університету (1972 р.) у набутті самостійного інституційного значення ресоціалізаційної педагогіки. Охарактеризовані: структура вищого навчального закладу (кафедри, відділи); актуальні освітні напрямки, за якими здійснюється надання вищої фахової освіти для пенітенціарної служби; перспективи працевлаштування випускників навчального закладу різних освітніх ступенів (бакалавр та магістр); особливості набутих знань та навичок випускників за напрямком "ресоціалізація". Освещен процесс развития специального образования для пенитенциарной системы за направлением "ресоциализация" в Польше. Проанализирована роль польского педагога, психолога Марии Гжегожевской в выделении отдельной самостоятельной отрасли в специальной педагогике "ресоциализационная педагогика" и основании первого учебно-научного заведения Польского института специальной педагогики в Варшаве (Польша). Подчеркнута роль основания Института специальной педагогики и ресоциализации Отдела прикладных общественных наук и ресоциализации Варшавского университета (1972 г.) в приобретении самостоятельного институционального значения ресоциализационной педагогики. В статье охарактеризованы: структура высшего учебного заведения (кафедры, отделы); актуальные образовательные направления, по которым осуществляется предоставление высшего профессионального образования для пенитенциарной службы; перспективы трудоустройства выпускников учебного заведения разных образовательных ступеней (бакалавр и магистр); особенности приобретенных знаний и навыков выпускников по направлению "ресоциализация". The article highlights development of professional education for the penitentiary system in “Resocialization” approach in Poland. It analyzes the role of the Polish pedagogue and psychologist Maria Grzegorzewska in distinguishing separate independent branch in special education “resocialization pedagogy” and establishment of the fi rst educational and scientifi c institution of the Polish Institute of Special Pedagogy in Warsaw (Poland). It outlines the role of establishment of the Institute of Special Education and Resocialization of the Department of Applied Social Sciences and Resocialization of Warsaw University (1972) in becoming independent institutional signifi cance of resocialization pedagogy.
  Повний текст PDF - 150.363 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Дубчак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Дубчак Л. М. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі / Л. М. Дубчак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 74-79. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Дубчак Людмила Миколаївна (філософські науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського