Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Бєлоліпцева О. В. 
Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_14
Розкрито рольовий підхід до організації підготовки соціальних педагогів, проаналізовано погляди сучасних науковців на складові процесу підготовки соціальних педагогів, зв’язок професійних ролей з напрямами роботи. Охарактеризовано анімаційну діяльність, професійну роль аніматора та визначено знання та уміння, якими має володіти соціальний педагог у процесі анімаційної діяльності з сім’ями, які опинилися у складних життєвих ситуаціях. Зроблено висновок, що необхідність підготовки соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі роботи з сім’ями у СЖО пов’язана з тим, що анімація є особливим видом дозвіллєвої діяльності соціальних груп та окремих індивідів, завдання якого полягає у подоланні особистісної соціальної дезінтеграції (психологічних відхилень, девіантної поведінки, нарко та алкоголезалежності, суїцидних проявів тощо), реабілітації критичних станів людини, допомоги в творчій самореалізації. Раскрыт ролевой подход к организации подготовки социальных педагогов, проанализированы научные взгляды современных ученых на составляющие процесса подготовки социальных педагогов, взаимосвязь профессиональных ролей с направлениями работы. Охарактеризовано анимационную деятельность, профессиональную роль аниматора и определены знания и умения, необходимые социальному педагогу в процессе анимационной деятельности с семьями, которые оказались в сложных жизненных ситуациях. Сделан вывод, что необходимость подготовки социальных педагогов к реализации профессиональной роли аниматора в процессе работы с семьями в СЖО связана с тем, что анимация является особым видом досуговой деятельности социальных групп и отдельных индивидов, задача которого состоит в преодолении личностной социальной дезинтеграции (психологических отклонений, девиантного поведения, нарко и алкоголезависимости, суицидальных проявлений и т.п.), реабилитации критических состояний человека, помощи в творческой самореализации.The article examines the role approach to social pedagogues’ training, analyzes scientifi c views on components of the process of social pedagogues’ training, on interrelation of professional roles with ways of work. It characterizes animation activities, professional role of animator and indentifi es social pedagogue’s knowledge and skills necessary for animation performance with families that found themselves in diffi cult life situations.
  Повний текст PDF - 144.071 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бєлоліпцева О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бєлоліпцева О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах / О. В. Бєлоліпцева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 70-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_14.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського