Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Яковенко-Глушенкова Є. В. 
Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_13
На основі аналізу, систематизації та узагальнення наукових джерел визначено особливість поняття «принцип» у контексті сучасних напрямків розвитку освіти, охарактеризовано принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання, а саме принципи комунікативності, апроксимації, інтенсивності, інтегрованого навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, врахування рідної мови, професійної спрямованості іншомовного навчального спілкування, автентичності, автономності. Деталізовано теоретичний і методичний рівні їх запровадження у навчальний процес.На основе анализа, систематизации и обобщения научных источников определены особенности понятия «принцип» в контексте современных тенденций развития образования, дана характеристика принципам формирования профессионально ориентированной коммуникативной компетентности в устной речи у будущих учителей иностранного языка на начальной ступени обучения, а именно принципы коммуникативности, апроксимации, интенсивности, интегрированного обучения всем видам речевой деятельности, учёт родного языка, профессионализация иноязычного обучающего общения, аутентичности, автономности. Детализированы теоретический и методический уровни их применения в учебном процессе. Principles of development of professionally-oriented communicative competence in oral speech among future foreign language teachers 44 Based on the analysis, systematization and generalization of scientifi c sources it is defi ned the concept “principle” in the context of modern tendencies of development of education, charachterized principles of future foreign language teachers’ professionally-oriented oral speech communicative competence at the beginning of training, in particular, principles of communicative approximation, intensity, integrated training all kinds of speech activity, including native language, professional approach of foreign language teaching communication, authenticity and autonomy. It is detailed theoretical and practical levels of their implementation in the teaching process.
  Повний текст PDF - 155.272 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Яковенко-Глушенкова Є.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Яковенко-Глушенкова Є. В. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови / Є. В. Яковенко-Глушенкова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 22. - С. 64-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_22_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Яковенко-Глушенкова Єлизавета Валентинівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського