Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Брижата І. Г. 
Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва / І. Г. Брижата // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_7
Охарактеризовано специфіку фахової підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва, проаналізовано її вплив на формування предметних компетентностей студентів факультету мистецтв. На конкретних прикладах висвітлено напрями професійної підготовки студентів вищої педагогічної школи. Установлено нові перспективи дослідження педагогічних умов формування предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. Констатовано, що професійна підготовка, спрямована на створення предметних компетенцій, сприяє цілісності духовно-моральних і діяльнісно-інтелектуальних складників особистості майбутнього вчителя образотворчого мистецтва.Охарактеризована специфика профессиональной подготовки будущих учителей изобразительного искусства, проанализировано ее влияние на формирование предметных компетенций студентов факультета искусств. На конкретных примерах освещены направления профессиональной подготовки студентов высшей педагогической школы. Описаны новые перспективы исследования педагогических условий формирования предметных компетентностей будущих учителей изобразительного искусства. Констатировано, что профессиональная подготовка, направленная на создание предметных компетентностей, способствует целостности духовно-моральных и деятельностно-интелектуальных составляющих личности будущего учителя изобразительного искусства.Professional training peculiarities of future teachers in fine arts are characterized in the article, its influence on the formation of subject competences of students of Fine Arts Department is analyzed. The orientations of professional training of higher education school students are described. The article presents new prospects for research of pedagogical conditions concerning the development of subject competences of future teachers in fine arts. The professional training in development of subject competences promotes an entirety of spiritual and moral, active and intellectual components of the personality of future teacher in fine arts.
  Повний текст PDF - 226.239 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Брижата І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Брижата І. Г. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва / І. Г. Брижата // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 26-30. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_7.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Брижата Ірина Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського