Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Котєнева Ю. М. 
Професіоналізм майбутнього вчителя як складова його професійної кар’єри / Ю. М. Котєнева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_17
Висвітлено сучасний стан наукового обгрунтування змісту понять "професійна компетентність" та "професіоналізм" як складових професійної кар'єри майбутнього вчителя. Спираючись на аналіз існуючих досліджень щодо професійної компетентності майбутніх вчителів, виокремлено наступні компоненти: мотиваційно-вольовий, функціональний і рефлексивний. Наведено такі показники професіоналізму майбутнього вчителя: професійна продуктивність, професійна ідентичність, професійна зрілість. Подано характеристики професіоналізму майбутнього вчителя як компонента його професійної кар’єри.Освещено современное состояние научного обоснования содержания понятий "профессиональная компетентность" и "профессионализм" как составляющих профессиональной карьеры учителя. На основе проведенного анализа существующих исследований по профессиональной компетентности будущих учителей выделены следующие компоненты такой компетентности: мотивационно-волевой, функциональный и рефлексивный. Представлены показатели профессионализма учителя: профессиональная производительность, профессиональная идентичность, профессиональная зрелость, а также характеристики профессионализма учителя как компонента его профессиональной карьеры.The article highlights current state of scientific substantiation of the following concepts "professional competence" and "professionalism" as components of the future teacher’s professional career. Having analysed the research concerning the future teachers’ professional competence the author distinguishes the following components of it: motivational and volitional, functional and reflective. The characteristics of the future teacher’s professionalism as a component of the future teacher’s professional career are given: professional productivity, professional identity and professional maturity.
  Повний текст PDF - 161.351 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Котєнева Ю.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Котєнева Ю. М. Професіоналізм майбутнього вчителя як складова його професійної кар’єри / Ю. М. Котєнева // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_17.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського