Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Гаманюк О. А. 
Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів / О. А. Гаманюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_16
Охарактеризовано психолого-педагогічні особливості розвитку та формування особистості вчителя початкових класів. Розглянуто характеристики педагогічної діяльності, професійних якостей, проблеми формування педагогічного мислення. Обумовлено, що педагогічна майстерність покликана створювати такі умови, за яких розкриваються індивідуальні якості кожної особистості. Проаналізовано вплив Я-концепції на професійну діяльність вчителя початкових класів.Охарактеризованы психолого-педагогические особенности развития и формирования личности учителя начальных классов. Рассмотрены характеристики педагогической деятельности, профессиональных качеств, аспекты формирования педагогического мышления. Оговорено, что педагогическое мастерство призвано создавать такие условия, при которых раскрываются индивидуальные качества каждой личности. Проанализировано влияние Я-концепции на профессиональную деятельность учителя начальных классов.The psychological and pedagogical peculiarities of primary school teacher’s personality development are characterized in the article. The characteristics of the teacher’s activity, professional qualities and aspects of pedagogical thinking formation are considered. It is grounded that the main purpose of pedagogical skills is to create such conditions under which the individual qualities of every personality are revealed. The influence of self-concept on the primary school teacher’s professional activity is analysed.
  Повний текст PDF - 221.921 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Гаманюк О.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Гаманюк О. А. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів / О. А. Гаманюк // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 73-80. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_16.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Гаманюк Ольга Анатоліївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського