Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Бирка М. Ф. 
Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку / М. Ф. Бирка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_15
Проаналізовано концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку: мотиви, мотивацію та шляхи її підвищення. Вивчено сутність та зміст ключових понять дослідження, таких як "мотив" і "мотивація". Визначено види мотивів, що впливають на особистість загалом, і вчителя зокрема. Окреслено способи й засоби підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку.Проанализированы концептуальные основы повышения мотивации учителей естественно-математических дисциплин к профессиональному развитию: мотивы, мотивация и пути ее повышения. Изучены сущность и содержание ключевых понятий исследования, таких как "мотив" и "мотивация". Определены виды мотивов, влияющих на личность в целом и учителя в частности. Сделана оценка способов и средств повышения мотивации учителей естественно-математических дисциплин к профессиональному развитию.The following conceptual bases of motivation improving of teachers in natural science for their professional development are analysed: motives, motivation and ways to improve it. The essence and content of the key concepts of the study, such as “motive” and “motivation” are studied. The types of motives that influence the individual in general and teachers in particular are determined. The ways and means of motivation improving of teachers in natural science for their professional development are mentioned.
  Повний текст PDF - 161.137 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Бирка М.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Бирка М. Ф. Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку / М. Ф. Бирка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 69-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_15.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Бирка Маріан Філаретович (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського