Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Чумак Л. В. 
Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя / Л. В. Чумак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_14
Розглянуто інтегративний феномен професійної майстерності вчителя, яка орієнтується на потреби українського суспільства та забезпечується не тільки наявністю знань, умінь і навичок у поєднанні із соціально важливими й професійно значущими якостями особистості фахівця, але і його здатністю ефективно застосовувати їх у педагогічній діяльності. Визначено певні складові вказаної освітньої конструкти, що відкриває можливості підвищення рівня її сформованості та сприятиме подальшому розвитку рефлексивного погляду фахівця на особисту професійну діяльність, себе і навколишній світ, розвитку нестандартного мислення та відповідних особистісних якостей, які детерміновані динамічними процесами сучасного соціуму і мають важливе значення для повноцінної життєдіяльності сучасного педагога.Рассмотрен интегративный феномен профессионального мастерства учителя, которое ориентируется на потребности украинского общества и обеспечивается не только наличием знаний, умений и навыков в сочетании с социально важными и профессионально значимыми качествами личности специалиста, но и его способностью эффективно применять их в педагогической деятельности. Определены некоторые составляющие указанной образовательной конструкты, что открывает возможности повышения уровня ее сформированности и будет способствовать дальнейшему развитию рефлексивной точки зрения специалиста на личную профессиональную деятельность, себя и окружающий мир, развитию нестандартного мышления и соответствующих личностных качеств, которые детерминированы динамическими процессами современного социума и имеют большое значение для полноценной жизнедеятельности современного педагога.The article deals with integrative phenomenon of teacher’s professional skills which are orientated to the Ukrainian society needs and are realized by means of knowledge, skills and abilities in connection with socially important and professionally significant qualities of the specialist and by means of the ability to use them effectively in pedagogical work. The author determines certain components of the mentioned educational base which will give the possibility to increase the level of its formation and develop reflexive attitude of the specialist to his own professional activity, himself and surrounding world, develop non-standard way of thinking and proper individual qualities which are determined by dynamic processes of contemporary society and influence contemporary teacher’s life activity greatly.
  Повний текст PDF - 164.104 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Чумак Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Чумак Л. В. Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя / Л. В. Чумак // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2014. - № 21. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2014_21_14.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Чумак Лариса Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського