Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Зєня Л. Я. 
Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у профільній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів / Л. Я. Зєня // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_9
Обгрунтовано необхідність покращення стану профільного навчання іноземних мов (ІМ) старшокласників за рахунок формування у вчителя відповідної готовності до його реалізації. Встановлено, що існуюча система підготовки вчителя ІМ недостатньо орієнтована на потреби профільної школи та не формує його готовності до реалізації профільного навчання ІМ старшокласників. Запропоновано засоби формування методичної готовності майбутніх учителів до профільного навчання старшокласників за рахунок моделювання системи методичної підготовки вчителя до навчання ІМ старшокласників за умов багатопрофільності. Апробовано педагогічні умови впровадження у навчальний процес ВНЗ спецкурсів, зокрема авторського інтегрованого курсу «Навчання іноземних мов у старшій профільній школі». Висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності цього спецкурсу для досягнення студентами високого рівня сформованості методичної готовності. Освещена проблема методической подготовки будущих учителей к обучению иностранному языку учеников профильной школы. Доказано, что средством формирования методической готовности будущих учителей к профильному обучению старшеклассников есть разработанный автором интегрированный спецкурс «Обучение иностранному языку в старшей профильной школе». Изложены результаты экспериментальной проверки эффективности этого спецкурса для достижения студентами высокого уровня методической готовности. The article is devoted to the problem of future teachers methodical training for teaching foreign languages at profession-oriented school. The author considers integrated special-oriented course as the aid of forming teachers’ methodical readiness for teaching foreign language in senior classes. The article highlights the results of the experimental verification of the efficiency of special-oriented course for students to achieve a high level of methodical read iness formation.Experimental testing of the effectiveness of integrated course “Teaching foreign languages in profession-oriented school” for future teachers’ methodological training
  Повний текст PDF - 112.497 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Зєня Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Зєня Л. Я. Експериментальна перевірка ефективності інтегрованого курсу "Навчання іноземних мов у профільній школі" для методичної підготовки майбутніх учителів / Л. Я. Зєня // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 27-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_9.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Зєня Любов Яківна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського