Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Васильєва С. А. 
Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі / С. А. Васильєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_8
Увагу приділено проблемі виховання шанобливості у старших дошкільників у ДНЗ. З’ясовано психологічні засади виховання шанобливості, розглянуто механізми розвитку самосвідомості у старших дошкільників. Уточнено поняття «шанобливість» для таких дітей. Визначено шанобливість як особистісну цінність (якість) старшого дошкільника, яка грунтується на самосвідомості особистості та проявляється у шанобливому ставленні до навколишнього світу, однолітків і дорослих за умови цілеспрямованого виховного процесу в ДНЗ. Виділено основні компоненти психологічної структури людського ставлення (за І. Бехом), що лягли в основу критеріїв вихованості шанобливого ставлення старших дошкільників до однолітків.Внимание уделено проблеме воспитания почтительности у старших дошкольников в дошкольном учебном учреждении. Выяснены психологические принципы воспитания почтительности, рассмотрены механизмы развития самосознания у старших дошкольников. Уточнено понятие «почтительность» для таких детей. Определена почтительность как личностная ценность (качество) старшего дошкольника, которая основывается на самосознании личности и проявляется в почтительном отношении к окружающему миру, одногодкам и взрослым при условии целеустремленного воспитательного процесса в дошкольном учебном заведении. Выделены основные компоненты психологической структуры человеческого отношения (по И. Беху), которые положены в основу критериев воспитанности уважительного отношения старших дошкольников к сверстникам.The article highlights the actual problem of the present - an education in respect among the senior preschool children in preschool educational institution, finds out psychological principles of education in respect, presents the mechanisms of development of self-consciousness among the senior preschool children, clarifies the concept “respect” for children of the senior preschool age, identifies the main components of psychological structure of the human relation (according to I. Bech) which formed the basis of criteria of good upbringing of respect among
  Повний текст PDF - 100.702 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Васильєва С.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Васильєва С. А. Психологічні засади виховання шанобливості у старших дошкільників у дошкільному навчальному закладі / С. А. Васильєва // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 23-27. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_8.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Васильєва Світлана Олексіївна (медичні науки)
  • Васильєва Світлана Андріївна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського