Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Циганаш А. В. 
Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ / А. В. Циганаш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_17
Розглянуто поняття «академічна мобільність» з позиції сучасних детермінант розвитку постнеокласичної науки в контексті міждисциплінарного розуміння цього поняття. Зазначено, що основним критерієм розвитку цього явища виступають індивідуальні психологічні умови розвитку особистості, її вміння адаптуватися до змін наукового та соціального середовища, що, у свою чергу, зумовлюють конкурентоспроможність майбутніх фахівців. Уточнено сутність терміну «академічної мобільності майбутніх фахівців» як інтегральної характеристики особистості, яка виявляється у сформованій мотивації до навчання, здатності до творчої діяльності, в ефективному спілкуванні та можливості перебувати в процесі активного творчого саморозвитку.Рассмотрено понятие «академическая мобильность» с позиции современных детерминант развития постнеоклассической науки в контексте междисциплинарного понимания этого понятия. Отмечено, что основным критерием развития указанного явления выступают индивидуальные психологические условия развития личности, ее умение адаптироваться к изменениям научной и социальной среды, что, в свою очередь, обусловливает конкурентоспособность будущих специалистов. Исследовано сущность понятия «академическая мобильность будущих специалистов» как интегральной характеристики личности, которая проявляется в сформированной мотивации к обучению, способности к творческой деятельности, в эфективном общении и дает возможность находится в процессе активного творческого саморазвития. This article presents the concept of “academic mobility” from the viewpoint of modern determinants of the postnео- classical science development in the context of interdisciplinary understanding of this concept, where the main criteria of development of this phenomenon are the individual psychological conditions of development of the personality, its ability to adapt to changes, as the scientific environment and social, which determine the competitiveness of the future specialists.
  Повний текст PDF - 110.729 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Циганаш А.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Циганаш А. В. Теоретико-методологічні основи формування академічної мобільності студентів ВНЗ / А. В. Циганаш // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 63-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_17.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Циганаш Анна Валентинівна (психологічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського