Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Комар І. М. 
Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХIV—XIX cт. ) / І. М. Комар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_16
Розглянуто генезу соціальної підтримки дітей з функціональними обмеженнями у Великій Британії, охарактеризовано соціальні інституції, які її здійснювали у ХІV - XIX ст. Розкрито специфіку соціальної роботи цього та її вплив на соціальне забезпечення дітей із функціональними обмеженнями у ХХ ст. Зроблено висновок, що соціальна підтримка дітей з обмеженими функціональними можливостями у Великій Британії упродовж досліджуваного періоду формувалася поступово шляхом створення ряду соціальних інститутів і впровадження різних форм та методів роботи в них: починаючи з будинків для прокажених, притулків при монастирях, громадських лікарень, приватних будинків для душевнохворих до відкриття профспілкових та створення спеціальних шкіл для дітей з обмеженими функціональними можливостями.Рассмотрена история социальной поддержки детей с функциональными ограничениями в Великобритании, охарактеризованы социальные институты, которые ее осуществляли в XIV - XIX в. Раскрыта специфика социальной работы этого периода и ее влияние на социальное обеспечение детей с функциональными ограничениями в ХХ в. Сделан вывод, что социальная поддержка детей с функциональными ограничениями в Великобритании на протяжении исследуемого периода формировалась постепенно путем создания ряда социальных институтов и внедрения разных форм и методов работы в них: начиная с домов для прокаженных, приютов при монастырях, общественных больниц, частных домов для душевнобольных до открытия профсоюзных и создания специальных школ для детей с ограниченными функциональными возможностями. 44 The article deals with the genesis of social support for disabled children in the UK, describes social institutions which gave their support in XIV - XIX centuries. The author presents the impact of social work in that period and its influence
  Повний текст PDF - 100.484 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Комар І.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Комар І. М. Соціальна підтримка дітей із функціональними обмеженнями у Великій Британії (ХIV—XIX cт. ) / І. М. Комар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 58-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_16.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського