Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Горяна Л. Г. 
Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_13
Узагальнено джерельну базу наукових досліджень з питань формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти. Обгрунтовано роль здоров’язбережувальних технологій як найважливішого засобу процесу модернізації освіти, що надає змогу системно та цілісно уявити концептуальний, змістовний і процесуальний компоненти підготовки усіх учасників навчального процесу в закладах освіти України до безпечного та здорового способу життя. Рекомендовано педагогічним працівникам під час курсової підготовки в інститутах післядипломної педагогічної освіти не лише навчатися, але й готуватися до професійної ролі координаторів, тренерів, фасилітаторів, тьюторів, керівників груп. Ця принципово нова позиція -викладач для дорослих, включає потенціал для реалізації прихованих резервів професійного вдосконалення педагога.Обобщены литературные источники научных исследований по вопросам формирования готовности педагогических работников к внедрению здоровьесохраняющих технологий в системе институтов последипломного педагогического образования. Обоснована роль здоровьесохраняющих технологий как важнейшего средства процесса модернизации образования, что позволяет системно и целостно представить концептуальный, содержательный и процессуальный компоненты подготовки всех участников учебного процесса в образовательных учреждениях Украины к безопасному и здоровому образу жизни. Рекомендовано педагогическим работникам во время курсовой подготовки в институтах последипломного педагогического образования не только учится, но и готовится к профессиональной роли координаторов, тренеров, фасилитаторов, тьюторов, руководителей груп. Эта принципиально новая позиция - преподаватель для взрослых, включает потенциал для реализации скрытых резервов профессионального усовершенствования педагогов. Formation of teachers’ readiness to implement safe and healthy life technologies in the system of Postgraduate Pedagogical Education Institutions
  Повний текст PDF - 91.928 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Горяна Л.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Горяна Л. Г. Формування готовності педагогічних працівників до впровадження здоров’язбережувальних технологій у системі інститутів післядипломної педагогічної освіти / Л. Г. Горяна // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 20. - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_20_13.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Горяна Лариса Григорівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського