Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Кузьменко В. В. 
Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів / В. В. Кузьменко, В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 14-18 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_5
Розглянуто основні тенденції розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів у другій половині ХХ ст. Проаналізовано фактори, принципи, закономірності такого розвитку в окреслений період, охарактеризовано особливості діяльності закладів системи підвищення кваліфікації вчителів як на етапі її становлення, так і на сучасному етапі. Визначено й обгрунтовано основні суперечності, узгодження та вирішення яких забезпечує динамічний рух системи у напрямку ефективного розв’язання освітніх проблем. Встановлено закономірний вплив зовнішніх і внутрішніх чинників на розвиток післядипломної освіти. З’ясовано, що вона перебуває в об’єктивному взаємозв’язку і потребує наступності в роботі всіх ланок неперервної освіти (насамперед, ВНЗ і закладів післядипломної освіти). Їх співпраця, взаємзв’язок та узгоджена взаємодія дозволять всій освітній системі швидко реагувати на освітні потреби сучасного педагога, коригувати зміст навчальних програм, готуючи вчителя початкових класів до тих видів роботи, якими йому вкрай необхідно володіти на сучасному етапі. Рассмотрены основные тенденции развития последипломного образования учителей начальных классов во второй половине ХХ в. Проанализированы факторы, принципы, закономерности такого развития в указанный период, охарактеризованы особенности деятельности учреждений системы повышения квалификации учителей как на этапе ее становления, так и на современном этапе. Определены и обоснованы основные противоречия, согласование и решение которых обеспечивает динамичное движение системы в направлении эффективного решения образовательных проблем.The article is devoted to the main tendencies of postgraduate education of primary school teachers in the second half of XX century. It is analyzed factors, principles, laws of this development during the period, characterized peculiarities of institutions of teacher training both during its development, and in the present stage. It is determined and proved the basic contradictions, the solution of which provides a dynamic movement in the direction of the effective solutions of educational problems.
  Повний текст PDF - 100.377 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Кузьменко В.
  • Примакова В.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Кузьменко В. В. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів / В. В. Кузьменко, В. В. Примакова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 14-18 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_5.

    Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
    (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  • Кузьменко Вячеслав Віталійович (філософські науки)
  • Кузьменко Василь Васильович (педагогічні науки)
  • Примакова Віталія Володимирівна (педагогічні науки)
  •   Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського