Наукова періодика України Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка


Мартиросян Б. П. 
Образование в структуре национальной инновационной системы / Б. П. Мартиросян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_3
Осуществлен сравнительный анализ инновационной активности в развитии таких направлений, как нанотехнологии, информационно-коммуникационные системы, биотехнологии, здоровьесбережение, энергетика, новые поколения материалов и др. в России и других странах мира. Отмечена важность формирования национальной инновационной системы как важнейшего этапа перехода экономики на инновационный путь развития. Охарактеризованы основные компоненты системы — человеческий и творческий, или креативный. Акцентировано внимание на подготовке специалистов к осуществлению инновационной деятельности, в частности, путем изменения стандартов, учебных планов и программ, форм и методов обучения. Сделан вывод, что подготовка руководителей образовательных учреждений и учителей, способных обеспечивать развитие школьного образования, развитие системы высшего образования, подготовка в ВУЗ специалистов, способных стать субъектами инновационной деятельности, эффективное использование интеллектуального потенциала специалистов — все это звенья одной цепи создания эффективной национальной инновационной системы, необходимой для обеспечения достойного будущего страны в современном мире.Здійснено порівняльний аналіз інноваційної активності у розбудові таких напрямів, як нанотехнології, інформаційно-комунікаційні системи, біотехнології, здоров’язбереження, енергетика, нові покоління матеріалів тощо в Росії та інших країнах світу. Наголошено на важливості формування національної інноваційної системи як важливого етапу переходу економіки на інноваційний шлях розвитку. Охарактеризовано основні компоненти системи — людський та творчий, або креативний. Акцентовано увагу на підготовці фахівців до здійснення інноваційної діяльності, зокрема, через зміну стандартів, навчальних планів і програм, форм і методів навчання. Зроблено висновок, що підготовка керівників освітніх закладів і вчителів, здатних забезпечити розвиток шкільної освіти, розвиток системи вищої освіти, підготовка у ВУЗ фахівців, здатних стати суб’єктами інноваційної діяльності, ефективне використання інтелектуального потенціалу спеціалістів – це все складові однієї системи створення ефективної національної інноваційної моделі, необхідної для забезпечення майбутнього країни за сучасних умов. The article presents a comparative analysis of innovation activity in the development of such areas as nanotechnology, information and communication systems, biotechnology, healthcare, energetics, new generation of goods, etc. in Russia and other countries of the world. It emphasizes the importance of creation of national innovation system as an important stage of economic transition to innovative development. It describes the main components of the system - human and creative, or creative one. Attention is paid to the training of specialists in the implementation of innovation, in particular by changing standards, curricula and programs, forms and methods of training.
  Повний текст PDF - 101.335 Kb    Зміст випуску     Цитування публікації

Цитованість авторів публікації:
  • Мартиросян Б.

  • Бібліографічний опис для цитування:

    Мартиросян Б. П. Образование в структуре национальной инновационной системы / Б. П. Мартиросян // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2013. - № 19. - С. 5-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2013_19_3.

      Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
     
    Відділ інформаційно-комунікаційних технологій
    Пам`ятка користувача

    Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського